Grafik zajęć

Rodzaje zajęć

TBC - To Bardzo Ciekawy sposób na smukłą sylwetkę; kobiety będą Ci zazdrościć! To kompleksowy zestaw ćwiczeń, po którym poprawisz wydolność organizmu i ukształtujesz swoją sylwetkę. Ćwiczysz z przyborami: piłki, hantle i modelujesz poszczególne części ciała.

SUPER BRZUCH - ćwiczenia ułatwiające odpowiedź na pytanie: gdzie wyrzeźbić tak idealny brzuch? Zestaw optymalnie dobranych ćwiczeń, dzięki którym spalisz tkankę tłuszczową i wzmocnisz mięśnie brzucha. Po dużej ilości powtórzeń, poprzedzonych intensywną rozgrzewką, osiągasz sylwetkę "FIT" i biegniesz do sklepu po jeszcze krótszą koszulkę

BPU - Bardzo Pracowicie Ujędrniasz swoje ciało. Mężczyźni będą Tobą zachwyceni! Wzmocnisz, ujędrnisz i wyrzeźbisz to, na czym Ci najbardziej zależy, czyli brzuch, pośladki i uda. Czeka Cię duża liczba powtórzeń o średniej intensywności. W nagrodę czeka Cię świetna figura i dobre samopoczucie.

SEXI-FLEXI - dane zajęcia to nauka tzw. "kocich ruchów", połączenie ruchów z tańców latynoskich takich jak rumba, cha cha, bachata, salsa i samba z elementami jazzu, tańca brzucha i streptese ... Dobra zabawa gwarantowana!

SUPER TRENING - zajęcia kierowane są do wszystkich bez względu na poziom zaawansowania. Każdy SUPER TRENING prowadzony jest do energicznej muzyki i łączy ćwiczenia cardio (pomagające przyspieszyć metabolizm i redukować tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami ujędrniającymi, rzeźbiącymi i wzmacniającymi mięśnie ramion, brzucha, ud i pośladków, zawsze zakończony 15 min stretchingiem.

POWER BAR - to ćwiczenia ze sztangą, której ciężar regulujemy w zależności od rodzaju ćwiczenia i możliwości danej osoby. Ten rodzaj ćwiczeń poprawia wydolność organizmu, powoduje wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. rzeźba), a także skuteczne przeciwdziałanie osteoporozie, która jest efektem nie tylko zmian hormonalnych, ale także siedzącego trybu życia. Power Bar to zajęcia dostępne dla wszystkich - mężczyzn i kobiet w każdym wieku, zaawansowanych i początkujących, a także doskonałe uzupełnienie dla osób ćwiczących na siłowni. Zajęcia te pozwalają wykonywać po kilkadziesiąt powtórzeń danego ćwiczenia - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie, biceps, triceps, podrzut, wiosłowanie w opadzie, brzuch. Wszystkie te ćwiczenia wywodzą się z siłowni. Zróżnicowanie ćwiczeń oraz tempa ich wykonywania, muzyka, motywacja instruktora i jego przykład, zgranie grupy - efektywnie rekompensuje ciężką pracę, którą wykonujemy, prawie nie zdając sobie z tego sprawy.

AEROBOXING - masz wkurzającego szefa lub współpracowników? To ćwiczenia dla Ciebie! Poprawisz sobie humor, spalisz kalorie, zdrowo się zmęczysz, no i wyrzeźbisz brzuch, pośladki i nogi. Zajęcia kondycyjno-siłowe z przyborami, na których pozbędziesz się złej energii i do szefowej/szefa podejdziesz spokojniej!

FAT BURNING + SUPER BRZUCH - to jedna z form aktywnego stylu życia dla osób pragnących schudnąć i poprawić swoją kondycję. Tajemnica sukcesu tej metody polega na wykonywaniu prostych ćwiczeń, tworzących nieskomplikowany układ choreograficzny, w rytmie pozwalającym na utrzymanie stałego tętna na poziomie 120-130 uderzeń na minutę. Tempo takie pozwala na łatwe pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zajęcia wzbogacone są o zestaw ćwiczeń modelujący brzuch.

REGGAETON - taniec powstały w Ameryce Łacińskiej, w Puerto Rico, uznawany za ‘latynoski hip-hop’, oparty na odważnych, czy wręcz wyuzdanych ruchach ciała, zwłaszcza bioder i klatki piersiowej. Rozwija zmysłowość własnego tańca i ośmiela kobiety do seksownego poruszania się w rytm każdej muzyki. Mają charakter kondycyjny, a więc pozwolą w przyjemny sposób pozbyć się zbędnych kalorii.